שירותי קריינות מקצועית

מנחם פרי

מדוע שתתפשרו על פחות עבור העסק שלכם? אין כמו חתימת קול מוכרת ומקצועית על מנת לשדר ללקוחותיכם תדמית רצינית ולשדר איכות, אמינות ומקצוענות.

שמי מנחם פרי, ובעזרת אתר זה אשמח להציע לכם שרות מקצועי, מהימן ויעיל בתחומי הקריינות המקצועית, והכל דרך רשת האינטרנט. האתר שאליו הגעתם נועד לתת מענה למגוון רחב של שמושים הדורשים קריינות מקצועית באיכות אולפן, במחירים הוגנים ובזמינות מידית.

לעניות דעתי, ניסיון של שנים רבות בעולם הקריינות והרדיו, בשילוב אולפן בסטנדרטים בלתי מתפשרים, יוצרים תוצאה מושלמת .

תחומי הקריינות בהם אני עוסק הם רבים ומגוונים, החל מקריינות לפרסומות ברדיו ובטלוויזיה, דרך סרטי תדמית, מצגות, קריינות אמנותית והקראת ספרים, קריינות מולטימדיה, מערכות לניתוב שיחות, סרטונים משפחתיים ועוד. דוגמאות לעבודות קריינות אותן הקלטתי דרך אתר זה תוכלו למצוא בלינק הבא.

בין אם ברשותכם אולפן הקלטות מקצועי, הנכם מפיקים ועורכים סרט תדמית, סרט הדרכה ,סרט אישי או סרטון וידאו משפחתי, ואתם נזקקים לשרותיו של קריין שיקליט עבורכם קריינות מקצועית באיכות מעולה, בזמינות מידית ובמחירים נוחים – הנה לכם הזדמנות אטרקטיבית. אין יותר צורך בתאומים והוצאות על שעות אולפן יקרות ואין גם צורך ביועצים לשוניים…

לא חשוב אם אתם ממוקמים בתל אביב, בירושלים, בלונדון או בניו-יורק – כל אשר עליכם לעשות הוא לשלוח בדואר אלקטרוני או בפקס את הטקסט שלכם, בתוך זמן קצר תקבלו, דרך הדואר האלקטרוני, קריינות ערוכה ו"מבושלת", בכל פורמט ולכל מטרה שתרצו. מעדיפים לקבל את הקריינות בדיסק? אין בעיה.

ברשותי אולפן ביתי המאפשר לי להעביר אליכם קריינות (בקולי בלבד) באיכות מקצועית ובכל פורמט שתבחרו. וכעת, נסו ותווכחו. גלישה מועילה ובהצלחה!

 

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר, שלחו אלי מייל לכתובת: [email protected]

או התקשרו אלי לטלפון: 052-2638978.

 

מקצועיות נדרשת גם בהנחיית אירועים וטקסים, וגם בתחום זה אשמח להציע את שרותי המקצועיים.

 

מטעם "קרן היסוד" ביקשו קריינות לסרט תדמית וקיבלו תוך 24 שעות.

 

 

באזור חיפה התעקשו לקבל קריינות לפרסומת מקומית בתוך שעתיים, וגם הם קיבלו את מבוקשם…

 

רוצים קטע מוקלט להתרשמות מהקריינות בה אתם מעוניינים, אעשה זאת ברצון וללא תמורה!

שלחו מייל ותיענו בהקדם.      [email protected]